Blerjet & kthimet
Politika e Blerjeve dhe Kthimeve
Data e Fundit e Përditësimit: 14:01:2024
1. Kthimet dhe Kërkesat e Kthimit:
Ne do të përpilojmë kthimet dhe kërkesat e kthimit në përputhje me këto udhëzime:
• Ju lutemi të bëni kërkesën tuaj për kthim brenda 3 ditesh nga data e blerjes.
• Produkti duhet të jetë i paketuar origjinalisht dhe në gjendjen e tij të parë.
2. Kthimet për Mallra të Dëmtuara ose të Gabuara:
• Nëse produkti është i dëmtuar ose i gabuar, ju lutemi të na njoftoni menjëherë.
• Do të sigurojmë procedurat e duhura për zëvendësim ose rimbursim.
3. Rimbursimi:
• Rimbursimet do të kryhen brenda 1 dite nga pranimi i produktit kthyer.
• Rimbursimi do të bëhet në llogarinë tuaj origjinale.
4. Kontakti dhe Pyetje:
Për pyetje, këshilla, ose ndihmë shtesë, na kontaktoni në email dyqan.online44@gmail.com ose ne rrjetet tona sociale, instagram.
Ju falënderojmë për besimin tuaj në Dyqanonline.
Data e Fundit e Përditësimit: 14:01:2024
1. Kthimet dhe Kërkesat e Kthimit:
Ne do të përpilojmë kthimet dhe kërkesat e kthimit në përputhje me këto udhëzime:
• Ju lutemi të bëni kërkesën tuaj për kthim brenda 3 ditesh nga data e blerjes.
• Produkti duhet të jetë i paketuar origjinalisht dhe në gjendjen e tij të parë.
2. Kthimet për Mallra të Dëmtuara ose të Gabuara:
• Nëse produkti është i dëmtuar ose i gabuar, ju lutemi të na njoftoni menjëherë.
• Do të sigurojmë procedurat e duhura për zëvendësim ose rimbursim.
3. Rimbursimi:
• Rimbursimet do të kryhen brenda 1 dite nga pranimi i produktit kthyer.
• Rimbursimi do të bëhet në llogarinë tuaj origjinale.
4. Kontakti dhe Pyetje:
Për pyetje, këshilla, ose ndihmë shtesë, na kontaktoni në email dyqan.online44@gmail.com ose ne rrjetet tona sociale, instagram.
Ju falënderojmë për besimin tuaj në Dyqanonline.